Friday, December 3, 2010

hooi!!!

kisah ni berlaku a couple of  weeks before exam stpm..time hayat aku paling sengsara..everyone keep pushing and giving me hard time .. cikgu plak asik ajar 24 jam..problem .ngan u awak kamu dan die...argghh!! sakit jiwa!! malas nak layan semua orang...so lantaklah ape nak jadi...i just njoy those moments of my ' Dunno Dont care Dun wanna noe ' LIFE...tapi ade satu time...aku sangatlah tak bole tahan...dsebabkan  hooi weng seng. yeahhh!! hoii its his name actually...die ni cam nerd gila habis..salu org da sampai US die tersekat kat thailand..hahaha...satu time hari selase...hari biology..dsebabkan other teachers tak masuk kelas..moment paling bahagia bg pn Felicia nk take over the class from 8 in the morning sampai 2 p.m...bayangkan whole day..nothing else but bio..cam biul pun ade  gak hotak aku...demi stpm aku gagahkan jgk diri dgr cikgu felicia..dok pot pet..pasal..kerb cycle..respiraton..phosynthesis....yang aku heran..kelas physic takde plak cikgu..salu dorang memekak je..terkinja2..wat aku jeles sbb tak pat join...neway..almost 1 pm hari tuh tbe2 cikgu fizik masuk kelas...kami yang  konon blja bio seyum puas je...dorng blaja finally! pdn mke..tapi tgk...cikgu fizik rilek je..duk kat meja guru belakang aku...si budak-budak fizik plak tgk cikgu rilek tak ajar..dorang pun continue...berbincang ( dalam buku physic selit majalah.. ****** ) ..yang tuh up to date plak dorang...aku plak asik tgk jam...merintik rintik peluh aku turun sbb setiap saat lembab gila nak berlalu...tak senang duduk jadinya tapi maintain mke wat2 paham...cikgu dok pot pet...padahal otak aku da jam...cikgu pun terus berkata-kata tanpa henti...genetic drift...ok..aku tutup mate and try to absorb... cause by....hooiii. ehhh?????...population.ok...absorb2 n fokus....hoiii..in breeding among species..hoii. ...arggghhhh!!! lantas aku pun bangun dan jerit...hooi weng seng!!! then baru sedar...semua nga pandang...aduhh!! malu gile...tersekat sore nk berkate2...so macam polis trafik aku just tunjuk arah cikgu fizik kat belakang aku...huh!!! aku labuhkan bontot yang da kecut malu...dan wat mke selamba...tension aku tahap maksima...haihhh!!! alahaiii  cikgu ni pun satu dalam sepanjang-panjang nama hoii weng seng tuh...hoii gak yang die pilih. ..mne lah budak tuh nak perasan cikgu pangil...haihh!! T_T

No comments:

Post a Comment