Tuesday, December 28, 2010

freedom

tup tap da pun akhir tahun..aku geram sangat dgn ko ni..aku gram sangat sbb bia aku lalui n pilih macam2 org ...bilela ko nk faham..nk je pekik dpn muke ko..'dont u get it!!' tapi semua mcm tak berbaloi..bape hari lepas aku tuju ko soklan yg mampu ko faham if u smart enough tapi hmmm.. rase ko faham tapi mayb ko stil sengal..ok2...let it be..mls cite panjang..lately asik tink of u...hmm tak lame lagi nk ne balik sane...tak nk jumpe aku ke say goodbye...gram2!!!  ade song for u...


So this is me swallowing my pride,
Standing in front of you saying I'm sorry for that night
And I'd go back to december all the time
It turns out freedom ain't nothing but missing you
Wishing that I'd realized what I had when you were mine
I'd go back to december, turn around and make it all right and
I go back to december all the time
so hmmm....i miss you...

No comments:

Post a Comment